سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار سینمایی

این چند خبر را که از گروه اینترنتی Iranian fun  برایم فرستاده شده است در این مطلب برای شما گذاشته ام.

 

+ استدیوی برادران وارنر قصد دارد مجموعه کتابهای کمیک "تیم عدالت آمریکا" محصول کمپانی DC Comics  را به فیلم برگرداند . فیلم که در آن ترکیبی از مشهورترین قهرمانان این کمپانی یعنی سوپرمن ، بتمن ، زن شگفت انگیز ، مرد آب ، فلش و زنبور سبز حضور دارند و با موجودات اهریمنی و بیگانه مبارزه می کنند . کارگردانی فیلم بعهده جرج میلر خواهد بود و گفته می شود فیلم بصورت انیمیشنی سه بعدی و با تکنیک Performance Capture ساخته می شود .

 

+ استدیوی برادران وارنر قصد دارد فیلمی اکشن ترسناک با عنوان "سایه های تاریک" بر اساس یک مجموعه تلویزیونی دهه ۶۰ بسازد . فیلم که قرار است جانی دپ نقش اصلی آنرا بازی کند درباره خانواده ای است که اتفاقات عجیبی برای اعضای آن و اطرافیانشان می افتد و در ادامه آنها درگیر مقابله با خون آشامان ، جادوگران و گرگ نماها می شوند .

 

+ استدیوی نیولاین قصد دارد فیلم اکشن علمی تخیلی "فرار از نیویورک" محصول ۱۹۸۱ ساخته جان کارپنتر را بازسازی کند . نسخه جدید توسط لن وایزمن ، کارگردان آزاد زندگی کن یا بسختی بمیر ، ساخته شده و جرالد باتلر بازیگر نقش اسنیک پلیسکن خواهد بود . داستان فیلم درباره آینده ای خیالی است که در آن منهتن نیویورک تبدیل به یک زندان فوق امنیتی شده و هواپیمای رئیس جهور توسط تروریستها در آنجا سرنگون شده است و یک مجرم به اسم پلیسکن ماموریت می یابد تا رئیس جمهور را نجات دهد .

 

+ پل بتانی (در نقش لرد ملبورن) ،  جیم برودبنت ( درنقش شاه ویلیام) ، میراندا ریچاردسون ( در نقش همسر کنت) ، امیلی بلونت (در نقش ملکه ویکتوریا) ، روپرت فرند (در نقش شاهزاده آلبرت)  و توماس کرشمن (در نقش شاه لئوپلد) در فیلم درام تاریخی "ویکتوریای جوان" بازی خواهند کرد . فیلم داستان زندگی این مکله قدرتمند انگلستان می باشد . فیلم توسط مارتین اسکورسیزی و گراهام کینگ تهیه می شود .

 

+ اوئن ویلسون و جنیفر آنیستون در فیلمی کمدی با عنوان "مارلی و من" برای استدیوی فاکس قرن بیستم بازی خواهند کرد . فیلم که بر اساس کتابی از جان گرگان و توسط دیوید فرانکل ساخته می شود درباره ماجراهای یک مقاله نویس و همسرش با سگ دست آموزشان است .

 

+ وینس وان و ریس ویترسپون در فیلمی کمدی از استدیوی نیولاین با نام "چهار کریسمس" بازی خواهند کرد . در فیلم ، وان و ویترسپون نقش زن و شوهری را دارند که تلاش می کنند تا در روز کریسمس به پدر و مادر هایشان که همگی از هم جدا شده اند سری بزنند .